12 Eylül 2010

12 DEV ADAMIN MUCİZESİ !!!


    Merhabalar blog dostlarım;
    Bayramınızı geç de olsa kutlamak istiyorum. Çünkü nete yeni girebildim. Şu anda memlektimden çoook uzaklarda İstanbul dayım. Eşimin kızkardeşine bayram için geldik ve bir süre buradayız. Nete girme fırsatını bulur bulmaz sizlerle dün oynanan muhteşem maçı paylaşmak istedim. Böyle bir inanç, böyle bir yürek gücü ve böyle bir hırs ve azim görülmemiştir. Son dakikaya kadar dolu dolu yaşandı ve sonunda emeklerin karşılığı alındı. Tabi burada millilerimizin antrenörü Bogdan Tanjevic e büyük teşekkür borçluyuz. Kendisi hasta olmasına ragmen takımın başarısı için tedavisini erteleyecek kadar düşünceli ve inançlı bir adam.
    Bu başarıda emeği geçen herkese ve o yürekli oyunculara çookkk teşekkür ediyorum ve bugünkü final maçında onlara tüm yüreğimizle başarılar diliyoruz.
    Şansınız açık olsun arkadaşlar....

2 yorum:

aksungur46 dedi ki...

merhabalar.hayırlı haftalar dilerim.12 dev adamımıza çok tşk.ler bizlere muhteşem dakikalar yaşattılar.ben de yeni blogspotcu ve eski blogcuyum.ziyaretime gelirmisiniz.şimdiden tşk.ler sevgi ve sağlıkla kalın

selmaninsepeti dedi ki...

MERHABA SİZEDE HAYIRLI HAFTALAR HAYILI OLSUN SİZEDE HOŞGELDİNİZ...
MUHAKKAK UGRARIM ÇÜNKÜ BÖYLE PAYLAŞIMLAR OLDUKÇA BÜYÜYÜP GELİŞECEĞİZ. ZİYARETİNİZ VE YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...