12 Haziran 2011

Çekiliş Sonuçlandı !!!!

Merhabalar sevgili dostlarım. Çekilişi dün gerçekleştirmiştim ama nette yaşadıüım bir aksaklıktan sonra ancak bugün paylaşabiliyorum. Bu gecikme için de heğpinizden özür diliyorum. Neyse lafı uzatmadan kazanan arkadaşı açıklıyorum.
Yeni bloğumunun tanıtımı için sizler için hazırladığım nacizane hediyelerimin sahibi
yaseminkale adlı blog dostum oldu.

Kazanan arkadaşımı tebrik ediyorum ve adres bilgilerini en kısa zamanda ulaştırmasını rica ediyorum. Ve diğer desteğini esirgemeyen tüm blog dostlarıma da buradan çok ama çok teşekkür ediyorum. Şimdilik sevgiyle kalın....

3 yorum:

yaseminkale dedi ki...

çok mutlu oldum:))) çok teşekkür ederim canım...

Rengarenk Hobiler dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Rengarenk Hobiler dedi ki...

Güzel günlerde kullanman dileğiyle canım. Adres bilgilerini aldım 1-2 gün içinde postalayabilirim. Sevgiyle kal...