16 Mayıs 2011

Rengarenk Hobilerden Tanışma Hediyeleri !


Merhabalar Sevgili blog dostlarım;
Daha önceki postlarımda yeni bloğum şerefine hediye evrmek istediğimi belirtmiştim. Hediyelerimi hazırladım ve artık sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu aralar yine full ders çalışıyorum. Çünkü 28 haziranda AÖF final sınavım var. Umarım başarılı olurum. Çünkü bu sınavı verirsem okulum bitecek inşalah. Bu zamanda bloğumla ilgilenemzsem beni ve blıoğumu yalnız bırakmayacağınızı umuyorum. Tüm arkadaşlara kocaman sevgiler gönderiyorum ve hediyeleri tek tek açıyorum.
Kampanya Şartları:
1- Bloğumu izlemeye almanız.
2- Kampanyayı duyurmak siziz isteğine kalmış. Ama duyurursanız benşi çok mutlu edersiniz.
3- Bloğu olmayanlarda katılabilirler ama e mail adreslerini mutlaka yazmaları lazım
evet işte bu kadar hediyeleri isteyenler tek yapmanız gereken yorum olarak ad ve soyadınız ve mail adresinizle bu postun altına yazmanız.
Sevgiyle kalın
                                                                                                      
 Çantayı daha önce sizlerle buradaki yazımda paylaşmıştım. Elemeği olan hediye vermek istedim.
Etamin pano ise yapılmış sahibini bekliyordu. Çocuklarınızın odasına harika bir aksesuar
1 adet Peygamberler Tarihi Kitabı
1 adet kırmızı desenli eşarp






1 adet Himalaya marka bebe ipi ve 1 adet Kartopu marka lif ipi
2,5 ve 3.00 mm tığ
2 adet yine el yapımı fermuardan süslememe aksesuarı
1 adet küçük parfüm ve küçük birde sürpriz hediye olacaktır.

Son Katılım Tarihi :  10 Haziran  2011 gecesine kadardır. Hadi arkadaşlar buyrun çekilişe :)))))

28 yorum:

Adsız dedi ki...

SLM LAR İŞLERİNİZİ DAİMA TAKİP ETMEKTEYİM İŞLERİMİN YOĞUNLUĞUNDAN DOLAYAI BİR BLOĞUM YOK AMA ELİŞLERİNİ ÇOK SEVEREK YAPARIM İNŞ.BU GÜZEL HEDİYELERDEN BİRİSİ BANA ÇIKAR.AYNUR ÇELİK memet_celik7575@hotmail.com sevgiyle kalın

Sevinç dedi ki...

SEVİNÇ İNCİK sevincalpaydin@gmail.com

Rengarenk Hobiler dedi ki...

Aynur hanım bloğunuz olması önemli değil önemli olan paylaşmak ve dostluk. Ayrıva hediyelerin hepsi bir kişinin olacak ayrı ayrı değil bunuda burdan duyuralım. Sevgilerle

Sevinçcim desteğin için çok teşekkürler.

Nedret dedi ki...

Yorumuna teşekkür ederim. Sen daha güzel yapmışsın. Benimki ilk sayılır. Bakalım neye benzeyecek:))

halime dedi ki...

sevğiler canım.sınavında başarılarr...
hediyelerin ihtiyacı olan birine ğider inşallah...

Marifetane hobi dedi ki...

Hepside çok güzelmiş canım, blogum tasarımala rında çok güzel zaten listemdeydin şimdi izlemeye de aldım seni..

Rengarenk Hobiler dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşlar bende çok merak ediyorum kime çıkacak hayırlısı bakalım.
Güzel dilekleriniz ve yorumlarınız beni çok mutlu etti.
Sevgiyle kalın

Adsız dedi ki...

çekilişe ben de katılmak istiyorum :)

Özlem Elmacıgil
ozlemelmacigil@hotmail.com

rukiye_klc dedi ki...

merhaba,
izleyicin oldum; ben çok beğendim hediyelerin hepsini.
umarın talihli ben olurum:)
bloğum yok ama facebook da duyurdum.
linkim:http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100001701057662

elinize yüreğinize sağlık..

rukiye kılıç
rukiye_klc@hotmail.com

Rengarenk Hobiler dedi ki...

özlem hanım ve rukiye hanım çok teşekkür ederim desteğinize. bol şanslar

moda_kesh dedi ki...

merhaba hediyeleriniz çok güzel özellikle çantaya bayıldım izleyicin oldum bloğumdada duyurucam sevgiler
modakeshzz@gmail.com

CeReN dedi ki...

ceren türkmen, cerozer@yahoo.com.tr

Blogumda da duyuracağım, ellerinize sağlık, kolay gelsin :)) Belki hayatımda ilk kez çekilişle bana birşey çıkar

Rengarenk Hobiler dedi ki...

çok teşekkürler kızlar duyurmanız beni çok sevindirdi. Şans sizlerden yana olsun. Sevgiyle kalın...

ev kuşu dedi ki...

merabalar; hediyeler gercekten süper, emek harcanmıs olması ayrı bir deger katıyor bence.. ellerinize saglık:)
izleyiciniz oldum ve blogumda duyurdum;
http://birevkusu.blogspot.com/2011/05/rengarenkhobilerblogspotcomdan-hediye.html
naile.t@hotmail.com
bu arada ben de haftosonu final sınavı heyecanını yasayacak olanlardanım:) sizi cok iyi anlıyorum, umarım iyi gecer ve bi an önce mezun olursunuz..
herkese bol sans:)

Rengarenk Hobiler dedi ki...

çok teşekkür ederim nailecim. Duyurmana da çok sevindim. Umarım dileyen ve emek harcayana herkes emekelrinin karşılığını alır. İnş. sende bende bu sınavı rajatlıkla atlatırız. Güzel dileklerin için çok teşekkürler

noblesse dedi ki...

nerdeyse kaçırıyormuşum, 10marifette şimdi gördüm.Ben de varım Selmacım, bloğumda duyurdum..

HoBiHuZuR dedi ki...

ilk defa çekilişe katılıyorum kızımın şansına :) izleyicinizim ve bloğumda duyurdum...herkese bol şans..Sevgilerimle...

şengül ilbay dedi ki...

izlemeye aldım :)bloğumda da duyurdum inş.bana çıkar:)

Adsız dedi ki...

merhabalar..
el emeği hediye bence altından pırlantadan daha değerli..
izleyiciniz oldum ve kampanyanızı face profilimde paylaştım
http://www.facebook.com/profile.php?id=1197339896
nick:leylaak20
mail:leylaak20@hotmail.com
isim:leyla sağlam..
bütün arkadaşlara başarılar.. sizinde ellerinize ve emeğinize sağlık...

rengarenkhobiler dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşlar bloğunda veya facede duyuran arkadaşlarada destekleri için ayrıca teşekkür ediyorum

aski muhabbet dedi ki...

selamlar ilk defa karşılaştım sizinle
ancak artık takibimdesiniz teşekkür ederim
yıldız zengin
gulasigi.34@gmail.com

rengarenkhobiler dedi ki...

çok teşekkürler yıldız hanım. Her zamana ziyaretlerinizi ve değerli yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiyle kalın...

DenizasToysJoys dedi ki...

Çalışmalarınız güzeldir. Onlara zevkle baktım.
Çekiliş duyuru blogumun sol panelinde duyurdum.
http://denizaa17.blogspot.com
Umut ile çekilişinize katılıyorum.

yaseminkale dedi ki...

bende varım:)) tabiki duyurumu yaparım:))

SeMa dedi ki...

merhaba bende katılmak istiyorum
sema adnan
sema_adnan06@hotmail.com

pofudukbahar dedi ki...

Merhaba:) Hediyeler çok güzel inşallah bana nasip olur:) İzleyiciniz oldum, facebookta duyurdum http://www.facebook.com/profile.php?id=598946529#!/profile.php?id=598946529

Sınavlarınızda başarılar.

baharmervetas@hotmail.com

Rengarenk Hobiler dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşlar. Desteğiniz ve güzel dilekleriniz beni çok sevindirdi. Sonucu bende çok merak ediyorum. Hayırlısı bakalım...

ayşegül dedi ki...

ayşegül yalçın
bloğu izlemeye aldım.kampanyayı facede duyurdum.face linkim: http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100001742208857
ayse.9872010@hotmail.com