20 Eylül 2011

Evlilik Yıldönümümüz Ve Hazırladığım Hediye

    Evettt biraz ortalarda yoktum biliyorum ama evde de netim yoktu. Başka yerlerden de her zamann fırsatım olmadığı için buralardan uzak kaldım ama sizleri sessiz de olsa her zaman takipteydim. Neyse gelelim başlığımızın konusuna;
    Aşkım ile tam olarak 5 yılı doldurduk. Geriye dönüp bakınca ne de çabuk geçti diyebiliyoruz ama aslında nelerle geçti tahmin bile edemezsiniz. Ama ne olursa olsuun aramızdaki aşk ve sevgi öyle büyüktü ki her zaman ayakta kalabildik. Bende bu yıl değişik bir hediye hazırlamaya karar verdim. Hem ilişkimizi canlandırmak hemde birbirimize olan sevgimizi dile getirebilmek adına harika bir hediye oldu diye düşünüyorum. Bakalım sizlerde benimle aynı fikirdemisiniz acaba...
Evet gelelim hediyemize. İlk önce kırmızı bir kutu buldum. Bunun içini Beyaz tüller ve gümüş incilerle süsledim ki küçücük kağıtlar içinde kaybolmasın diye... Daha sonra tam 21 tane küçük kağıtlara yazılmış kırmızı kurdeleyle bağlanmış içinizdeki güzellikleri ve duygularınızı döktüğünüz güzel sözler yazdım. Niye 21 derseniz: 7 gün boyunca sabah öğlen akşam birer tane açıp okuyacak

Daha sonra o gün ne hissettiğini içindeki büyük beyaz kağıda yazacak. Ve 7 günün sonunda bu kağıdı kutunun içine koyup tekrar bana verecek.
İşte bence çok orjinal oldu üstelik çok emek verdim o minnacık kağıtlara kurdele bağlamak için:)))) Ama tabiki aşkım için herşeye değer...
Neyse şimdi sabırsızlıkla akşamı bekliyorum bakalım ne olacak...


9 yorum:

DenizasToysJoys dedi ki...

Harika bir fikir ve harika bir hediye 8)))
Sevdiğin insanla birlikte nice uzun, mutlu, huzurlu yaşlara...

Rengarenk Hobiler dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Alahım herkese sevdiğiyle yaşlanmayı ve huzuru nasip etsin...

CeReN dedi ki...

Bu güzel fikri çalarım ben :)) Çok güzel olmuş ben de güzel kocacığıma yaparım inşallah :))

Noblesse dedi ki...

orijinal ve sevgi dolu bir hediye, mutluluğunuz daim olsun:)))

Rengarenk Hobiler dedi ki...

Çok çok teşekkürler beğeneceğinizden emindim. Çünkü eşimde çok güzel bir tepki verdi ve çok heyecanlandı. Sonucu bende merakla bekliyorum.
Güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...

aski muhabbet dedi ki...

bence şahane bir şey olmuş ellerine sağlık. Allah nice 5 yıllar nasip etsin.

Rengarenk Hobiler dedi ki...

çok teşekkürler yıldız sepeti. Allahım herkese sevdikleriyle uzun yıllar nasip etsin

Marifetane hobi dedi ki...

Değişik güzel çalınası bir fikirmiş..Mutluluğunuz daim olsun canım..sevgiler.

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Muhteşem... Peki kağıtlarda ne yazılı? "Seni seviyorum" " Sen benim her şeyimsin" gibi şeyler mi?