11 Ocak 2013

Yeni Üretilenler ve Bunlarla Gelen Mutluluk

Şimdiiii
bir önceki postumda bahsettiğim beni heyecanlandıran işlerim var sırada


Nako lüks minnoş ile örüldü. Kızım Ela Nur içindi. Sayısını hatırlayamdığım için tamamen uydurma kafama göre bir modeldi. Ama eminim bilenler çıkartabilirler modeli.


Bunuda baktım yünler her bir tarafta dağınık duruyor. Araştırdım netten ve evdeki iplerle ördüm. Öyle ahaö şaham bir model değil ama benim işimi gördü. 


Bu güzel prenses yeleğini de halası kızım için örmüş. Malum ela alerjik bronşit hastası olduğu için yün karışımlı olan hiçbirşeyi kullanamıyor. Ve bende bu yüzden örülen tüm eşyaları kaldırdım ve yerine pamuk ve bambu özellikli olan yünlerden alıp yeniliyordum. Sağolsun bir tanede halası eklemiş kızımın yeni koleksiyonuna.
Bol bol teşekkürler gönderiyoruz sevgili halamıza...


2 yorum:

TATESAL dedi ki...

Canım bak bu yelegin ölçüsünü sor halasına elanin sonra elbiseyi buna göre başla sevgiler

Rengarenk Hobiler dedi ki...

bu hiç aklıma gelmemişti çok ama çok teşekkür ederim