31 Mart 2014

Merhabalar! Geldim Buralardayım))))

Merhabalar sevgili blog dostlarım
Bu aralar bloğumla pek ilgilenemiyorum.Çünkü oğlum bütün zamanımı alıyor. Eee Ela da var tabi ki... Valla bu iki çocuk baya zormuş ama alıştım bu düzene de ve altından kalktım galiba. Allahım sağlık versin yeter ki bir gülüşleri herşeye bedel zaten. 
Bu arada hamileliğimden çok zayıf düştüğümden doğumdan sonra bazı problemler yaşadım. Bunlardan en önemlisi de gözümle ilgiliydi. Gölgeli görmeye başlamıştım üstelik dışardan bakınca hiçbişey de belli değildi. bir iki gün geçmeyince doktora gittim ve gözümde göz uçuğu oluştuğunu öğrendim. Ben işin ciddiyetinin farkında değildim taki doktorum üçüncü kontrolde çok şükür azalmış yoksa gözünü kaybedecektin diyene kadar... Şok oldum resmen epey br kendime gelemedim ama Rabbim yavrularıma bağışladı sanırım. Çok şükür ki şu anda iyiyim. Allahım bir daha göstyermesin . Bunu anlattım çünkü aynı sorunu yaşayan olursa geç kalmasın ve hemen doktora gitsin diye çünkü  doktorumun dediğine göre benim şansım erken teşhis ve doğru ilaç tedavisiymiş.
Bu kadar ara verirsen anlalatacak çok şeyde oluyor tabiki. Tabi benim gözümün ciddiyetinden haberim olmadan prensesimin isteği üzerine (malum kardeş kıskançlığı olunca biraz nazlıyız bu günlerde ama değişik taktiklerle hafif atlattık bu dönemi) harika bir etek yaptım. Bir sonraki postta yapılışı ile paylaşacağım. Hazırlık aşamasında şuan . 
Kızlarına prenses modeli bir etek yapmak isteyen kız anneleri bekleyin diyorum ve kaçıyorum
Sevgiyle kalın...

2 yorum:

Meşgul Anne dedi ki...

Çok geçmiş olsun . Dediğiniz gibi göz çok önemli ihmal edilmemeli. Neyse ki geçmiş sizinki. Eteği de çok beğendim ellerinize sağlık :)

Rengarenk Hobiler dedi ki...

Çok tesekkurler, eteği gözümden haberim olmadan yapmıştım. Ama şimdi elişi yasak. Ne diyeyim hayırlısı olsun