29 Mart 2013

Kızıma Tüllü Pembiş Etek Diktim

Merhabalar blog dostlarım
Çokk uzun zaman önce planlanmış ama benim rahatsızlığım sebebiyle ertelenmiş bir proje ile geldim. Kızım geçenlerde lcw de biir etek görmüştü. Çok beğendi ama bana fiyatı çok da cazip gelmedi. Çünkü aslında yapılabilir üstelik daha da ucuza mal edilebilirdi. Hemen anneciğimle kolları sıvayıp parça kumaş satan yerlerden 3 tl gibi paraya penyesini aldık. 3 tlya da yine tülünü alıp 1 tl ip derken etek 3de 1 fiyatına geldi. Vee iyileşir iyileşmez de kolları sıvayıp bitirdim. Kemerindeki süs ise eski bir tokasıydı onuda silikonla iliştirverdik. Valla fotograf için zor çıkarttık yarın ilk defa deneyecez. Bugün bununla yatar kesin. Ama en önemlisi onun gözündeki parıltı ve "Teşekküy edeyim anneciiimmm" deyip zıp zıp zıplaması galiba....
sevgiyle kalın..

Bu da eteğin orjinaliydi. 


4 yorum:

halime dedi ki...

aynısı olmuş.ellerinize sağlık..
sevgiler..

Rengarenk Hobiler dedi ki...

çok teşekkürler sağolun

X madame dedi ki...

çok şeker görünüyor :)

Rengarenk Hobiler dedi ki...

çok teşekkürler beğenmenize sevindim.