25 Şubat 2014

Disney Temalı Etamin ve Kanaviçe Şablonları


  Merhabalar  sevgili blog dostlarım
  Bu aralar bloğumda yoktum. Malum doğumdan sonra pek fırsat bulamadım post yazmak için. Ama Oğlumu kucağıma aldım çok şükür. Şaka maka derken 28 Şubatta tam bir aylık olacağız. Ayrıca güzel dileklerini esirgemeyen arayan soran tüm dostlarımıza sevgilerimizi yolluyorum. 
  Bu arada disney temalı yatak örtümün şablonlarını soran arkadaşlar için bu postu hazırlamak istedim. Umarım yardımcı olur ve işlerine yarar. Herkese sevgiler gönderiyorum ve şimdilik kaçıyorum:)))))))))))













4 yorum:

TATESAL dedi ki...

Öncelikle gözün aydın canım analı babalı büyüt bebişini,sağlıkla huzurla inşallah...bana yazdığın yorum için de çok teşekkür ediyorum,sağol...

Rengarenk Hobiler dedi ki...

çok teşekkürler güzel dilleklerin için. Ben doğru olanı yazdım. Çünkü senden çok faydalanıyorum. Emeğine sağlık

Esen Can dedi ki...

Gözünüz aydın Selmacım, Allah analı babalı büyütsün :)
Şablonlar da harika :)
Sevgiler

Rengarenk Hobiler dedi ki...

çok teşekkürler Esencim allahım hepimizin evlatlarını korusun inşallah. Sevgiyle kal.