12 Ocak 2014

Oğluma Yaptığım ve Yaptırdığım Bebek Şekerlerim

Doğacak Bebeğim için şekerlerimizi ve sepetimizi ilk önce netten Çınarın Şekerleri'ne sipariş etmiştim. Ve sonuçtan da çok memnun kaldım. İşte onlar...


Daha sonra baktım az olacak beni ziyarete gelen herkese de bir hatıra olur diye biraz da ben yapmak istedim ve aşağıdaki patikleri gördüm. Birkaç denemeden sonra 1 hafta gibi bir sürede bitirdim. Süslemeler ve hazırlamasını da sevgili teyzemiz yaptı ve ortaya bu güzellikler çıktı. Daha sonra isteyen olursa paylaşabilirim yapım aşamalarını...



2 yorum:

Esen Can dedi ki...

Selmacım, çok güzel olmuş bebeğin şekerleri, sağlıkla gelsin inşallah Celal Kerem, şans getirsin ailenize :)
Sevgiler

Rengarenk Hobiler dedi ki...

çok teşekkürler güzel dileklerin beni çok mutlu etti.Benden de sevgiler