24 Ocak 2014

Patik Şeklinde Bebek Şekeri Yapımı

Bu aralar artık son günlerimizdeyiz inşallah Blogla çok ilgilenemesem de sizleri hep takipteyim. Belki bir süre görünmeyebilirim. Bu yüzden affınızı ve anlayışını istiyorum. Bu arada daha önce burada bahsettiğim bebek şekerlerimin yapımını sormuş birkaç arkadaşım. Bende dilim döndüğünce paylaşacağım.

Şekerimiz için ilk önce yumuşak ve orta kalınlıkta bir ip lazım. ben nako lüks minnoş kullandım. Şişim de 3,5 numaraydı.
100 gr lavanta yeterli oluyor bence. Tabi ki yapacağınız sayıya bağlı olarak arttırabilirsiniz.
Sonra lavantaları koymak için tül lazım ki bu gelinlik tülü de olabilir, hazır satılanları da var ama bence gerekli değil masraflı olur ben evdeki tülümden kullandım. Tabi bu tamamen sizin tercihiniz.
Paket halinde nazar boncuğu satılıyor tuhafiyelerde ben 52 tanesini 3 milyona almıştım.
Yapacağınız şekerin sayısına göre de mıknatıs. Ben tanesini 10 krş.tan almıştım.
Tülleri bağlamak ve süslemek için de kurdele.
Ben patiklerimin yapılışı için BURADAN faydalandım. Ama aklımdaki modeli oturtana kadar birkaç patik denemesi yaptım ve sayılarını değiştirdim. Siz bu tarife yapıp içinize sinmezse ben sayıları verebilirim. Herkesin kendi zevki. Bu arada tarifi paylaşan ve bizlere sunan arkadaşımıza da çok çok teşekkürlerimiz sunuyoruz. Bende şimdilik bu kadar arkadaşlar. Sevgiyle kalın...





Hiç yorum yok: