18 Mayıs 2010

Kızımın İlk Resmi ve Yenilenen Çerçeve


Uzun zamandır kızıma resim yaptırmayı istiyordum. Sonuçta geçen hafta büyük bir heyifle resimlerimizi yaptık. İlk önce fırçayla biraz çalıştı daha sonra da elleri daha büyük keyif verdi galiba. Resim defterinin tüm sayfalarını da bu vesileyle doldurduk. Gerçekten çok büyük keyif ve çocukların el becerisini geliştirmede en büyük etken resim yapmakmış. Bunu kızımın gözlerindeki mutlulukta gördüm...
Büyük bir keyif ve mutlulukla resimleri yaptıktan sonra, kızımın yaparken en çok keyif aldığı resmi çerçeveleyip anı olarak odasına asmak istedim. Ama evde uygun çerçeve bulamadım. Bende içinde eşimle bizim resmimiz olan çerçeveyi göze kestirdim.Çerçeve  kahverengiydi ama, ben akrilik ahşap boyasıyla iki kat beyaza boyadım. Daha sonra da üzerine simli fırfırlardan silikonla yapıştırdım. Altına da renkli simli kalemlerimle gurur tablomu anlattım:
" Kızımın İlk Resmi"

Bence hiç beklemeyin, çocuğunuzun eline bir kalem bir kağıt veya boya ne olursa verin boyasın, çizsin, döksun... Ama sadece kendisi yapsın, yapsın ki neler yapabiliyor görsün. Gerçekten çok keyifli ve çok zevkli...

Hiç yorum yok: