19 Aralık 2010

Akıllı İpten Kız Çocuklarına Süveter Modeli


    Bu süveter Papatya marka akıllı iple örüldü. 90 ilmek başlandı ve kolları ile yakası haroşa şeklinde kesildi. Ben bu kesimi daha çok seviyorum. Çünkü daha güzel ve dok duruyor. Ylanız ufak bir hatırlatma yapmadan geçemeyeceğim. İpin arkasının ve önünün ve iki yaka kenarının aynı renklerle devam etmesini istiyorsanız ipi kırıp renkleri denk getirmeniz gerekiyor. Süveteri bitirdikten sonra yakasına birde çiçek yapıldı. Çok tatlı oldu ama değilmi. Bu örgüyü eltim kızı için yapmıştı.
  Benim Ela'ya ördüğüm de henüz bitmedi. Ama diğer yaptığım süveterleri görmek isterseniz burada.
  Şimdilik sevgiyle kalın...

7 yorum:

yaseminkale dedi ki...

komşumda benm elama örmüş cevet çok güzel olmuş:))

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzelmiş renkleri.. pembe de ayrıca çok yakışıyor kız çocuklarına....

selmaninsepeti dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar. Giyecek olanda çok tatlı ama. Benim kızımın süveterinin renkleri gökkuşağı renklerinden. Bitirebilirsem hemen paylaşacağım.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Renkleri ne güzel tutmuş. İyi günlerde sıcak sıcak giysin.

selmaninsepeti dedi ki...

teşekkürler canım. renkleri tutturmak için çok ip kırdık ama onuç güzel oldu.

Bahar YORGUN dedi ki...

yapanın ellerine sağlık renkler sıcacık

selmaninsepeti dedi ki...

eltim işlemişti. benim kızıma işlediğim bir türlü bitmiyor. Salı günümü başladım ne salanıp duruyor:))))9