18 Kasım 2013

Çekiliş Hediyelerim Geldi!!!

     Sevgili Neşelioyuncakların düzenlediği çekilişte şans kızıma gülmüş ve talihlisi ben olmuştum. Cumartesi kargo elime ulaştı ama ancak yayınlayabildim. Ela'm aklından oldu diyebilirim. Aaaa bak anne, Aaaa buda varmış anne nidalarıyla ev çınladı ve çok sevindi. Hepsi de birbirinden harika ve şirin malzemelerdi. Ve kutuların süslemeleri de ayrı bir şirindi. Burdan kendisine tekrar teşekkür ediyorum. Bizim de şansımızın daim olmasını diliyorum.
       Sevgiyle kalın...

İşte Hediyelerim



6 yorum:

neşeli oyuncaklar dedi ki...

Güle güle kullansın tatlı Ela'cık.En güzel şey çocuk sevindirmek zaten.Bu arada kargonun geç gelmesine üzüldüm.Ben salı günü göndermiştim oysa.

Marifetane hobi dedi ki...

hepside çok güzelmiş prenses güzel günlerde kullansın..şansı bol olsun.

Rengarenk Hobiler dedi ki...

çok teşekkürler pınar hanım sevinmek ne demek bayıldı:)) Kargo içinde hiç üzülmeyin güç olmasın da geç olsun demişler. sevgilerimle

Rengarenk Hobiler dedi ki...

teşekkürler marifetane güzel dileklerin için

Müge'nin Listesi dedi ki...

tebrıkler sansınız daım olsun
3. hobı eslesmemız gerceklestı. ıletısım kurabildinizmi? kuramadıysanız obiranne@yandex.com a bilgi maili atabilir misiniz:?
sevgıler

Rengarenk Hobiler dedi ki...

teşekkürler müge hanım. merak etmeyin biz konuştuk şu anda çalışmalar devam ediyor.