24 Kasım 2014

Desteğinizi Bekliyorum Arkadaşlar!

Merhabalar Sevgili Dostlarım;
 
    Uzun zamandır gözlerimdeki rahatsızlıktan dolayı el işleri yapamıyorum ve sipariş alamıyordum. Bu durum beni sıkmaya ve üzmeye başlayınca kız kardeşimle yeni bir işe atılmaya karar verdik.
Güzel Sanatlar fakültesi Resim öğretmenliği öğrencisi kız kardeşimin müthiş hayal gücü ve benim hobi sevdam ve el işi becerimle yeni bir işe atılmaya karar verdik.
    Kendi çocuklarıma ve sevdjklerime yaptığım bebek- mevlüt ve sünnet şekerleri ve nikah şekerleri, kapı süsleri, takı yastıkları ve şeker sepetleri çevrem ve arkadaşlar tarafından çok ilgi görünce güzel tepkiler alınca bu işe karar verdik.
    İşte yeni işimiz ve yeni sayfamız. Desteğiniz bekliyoruz ve sevgilerimizi sunuyoruz. Artık bu sayfayı pek kullanamam ama bura benim ilk göz ağrım bırakamam da. Artık bakacaz:))))
    Şimdiden çok teşekkürler
Blog Linkimiz
Facebook Adresimiz

Bunlar da işlerimizden bazıları 







Daha fazlası için BURAYA bekliyoruz



Hiç yorum yok: