31 Ocak 2011

Yenilendim!!!

   Merhaba sevgili blog dostlarım;
   Bu sıralar blogumla pek ilgilenemedim. Çünkü kızkardeşim ve erkek kardeşim sömestr tatiline geldiler. Eee doğal olarak da onlarla beraber olduk. Tam bu sırada da kızım sağolsun bilgisayarımı bozdu. 1 haftadır servisteydi ve inşallah yarın gelecek. Bende bulduğum ilk fırsatta bir post yayınlayayım dedim. Tabi bu arada boş durmadım kızıma bir bere ördüm. Resmini yayınlamak istedim ama bilgisayarımda sorun olduğu için bunu ileriki günlere bırakıyorum.    Bir de bu aralar bir kitap aldım elime döndere döndere okuyorum. 3 defa geçtim diyebilirim. Nüvide Gültunca TULGAR adlı yazarın "Kendi Kutup Yıldızını Bul" adlı kitabı. İçinde kendinle ilgili muhakkak birşeyler bulabileceğin bir eser. Şiddetle tavsiye ediyorum diyorum ve kaçıyorumm....

Hiç yorum yok: