18 Şubat 2011

Kız Çocuklarına Kırmızılı Takım


Bu takımı halam kızım için örmüştü. Geçenlerde giydirdiğimde modeli sizlerle paylaşmak geldi aklıma. Ben çok beğeniyorum ve benim fıstığıma da çok yakışıyor. Örgü bilenler modeli çıkarabilir diye düşünüyorum ama takıldığını yer olursa yinede yardımcı olmaya çalışırım. Haa bu arada sayfamda sağ tık ve kopyalama kilidini soran arkadaşlar için söylüyorum. Bu uygulama emeğimi çalan hırsızdan sonra ufakda olsa bir tedbir amaçlıdır. Ama modelleri ve şemaları isteyen olursa zevkle mailerine gönderebilirm.

4 yorum:

sevda dedi ki...

çok şeker olmuş arkadaşım.güzel kızın gülerek giyinsin.öreninde ellerıne sağlık.sevgiler.

selmaninsepeti dedi ki...

çok teşekkürler. Beğendiğine sevindim. Halacım benim canım zaten. Kızımın çoğu örgüsü daha doğamamışken onun tarafından yapılmıştı. Kendisine çok ama çok teşekkür ediyorum.

Bahar YORGUN dedi ki...

Halanın ellerine sağlık çok güzel bir takım olmuş, fıstığında güzel günlerde giysin :)

selmaninsepeti dedi ki...

çok teşekkürler canım. HErhalde sadece bu kışda giyer ondan sonra kime kısmetse artık :))))