17 Şubat 2011

Bir Kitap Ve Biten İşlerim

   Merhabalar arkadaşlar;
   Yaşadığım daha doğrusu birçok blog arkadaşlarmızıla beraber yaşadığımız şu hırsızlık olayınını üzüntüsünden sonra elime çok güzel bir kitap geçti. Tavsiye üzerine okumaya başladım ama kitap öyle birşey yapıyor ki size, bir bakmışsınız kitabın içindesiniz yani siz ordasınız ve tam sizi anlatıyor gibi. Mesela kitabın sayfasını şöyle rastgele bir açın, bir söz çıkıyor karşınıza ve tam da sizin ruh halinizi veya o anki durumunuz anlatıyor sanki. Yada bana öyle denk geldi ne bileyim. Ama herhalükarda okunması gerkeli bir kitap bence. Ben okudum ve bitiriverdim. Şimdi rastgele sayfalar açıp o günkü halime gülüyorum. Haa tabi bu arada bitirdiğim ve resimleyebildiğim birkaç işide sizlerle paylaşmak istedim. Bu arada istanbuldan görümceler geldi. Biliyorsunuz daha önce aykut bebek diye bahsetmiştim. İşte o yakışıklı şu anda aramızda ve biz onu mıncıklamakla meşguluz. Kayınvalidemlerde internet bağlantısı olmadığı için eve geldiğim anlarda sizlerle olabileceğim. Aşağıda okuduğum kitap için yaptığım kitap ayracım ve kadife ipten yapılan bere var.
Şimdilik sevgiyle kalın


Hiç yorum yok: