10 Şubat 2011

Etamin Masa Örtüsü ve Köşe Modelleri

      Sevgili blog dostlarım;postu kardeşim size hazırlayacaktı. Ela'm yine rahatsız olduğu için bu aralar ilgilenemiyorum bloğumla. 2 gün önce kusma ve ateş şikayetiyle gece 03,00 da hastaneye taşındık. Sabah 6'da döndük, iğne yedik. Ama dün gece yine rahatsızlandı, hiçbirşey yemediği ve halsiz düştüğü için dün gece de serum verildi. Bugün biraz daha iyi. Teşhis olarak idrar yoları enfeksiyonu denildi. İnşallah en kısa zamanda iyileşir de yavrum, hep beraber rahatlarız. Çünkü benim kığır kıpır, hareketli ve gülümseyen kızımı öyle perişan ve halsiz görmek beni kahrediyor. Allahımın izniyle biran önce şifamıza kavuşurız da bu kötü günleri atlatırız. Ben yinede bu günlerde yanımızda olan arayan mail atan ve youm bırakan tüm dostlarıma çok ama çok teşekkür ediyorum ve sizlere yeni etamin modelleri ile hoşçakalın diyorum.
      Sevgiyle kalın...


 









3 yorum:

Banuca dedi ki...

Geçmiş olsun, dilerim tez zamanda atlatır kızcık:)
Modellerin çok güzel....

HATİŞİN HOBİLERİ dedi ki...

çok geçmiş olsun ,modeller harika.sevgiler

selmaninsepeti dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşlar. Çok şükür epey iyileşti. Yine cıvıl cıvıl oynamaya başladı. Birde yemek yemeye başlarsa daha çok memnun olacağım ama tabiki buna şükrediyorum. Allahım bizden de sizlerden de uzak tutsun. Çocuklar hep mutlu ve sağlıklı olsun inşallah.
Sevgiyle kalın...