23 Mayıs 2011

Sebze Sevmeyen Çocuklar İçin Bir Alternatif "-Sebzeli Patatesli Mücver-"

Başlığımda da belirttiğim gibi Ela gibi sebze sevmeyen ama tüm zorluklarla çocuğuna sebze yedirmeye çalışan anneler için bir alternatif daha paylaşmak istedim. Bilenler vardır belki ama ben lezzetini çok farklı bulduğum için paylaşmak istedim. Neyse lafı çok uzatmadan malzemelere geçeyim
Malzemeler:
2 adet orta boy patates
1 adet kabak
2-3 yaprak ıspanak
1 adet küçük havuç  
maydanoz
yarım bardak süt
1 yumurta
aldığı kadar un
tuz ve isteğe bağlı karabiber

Yapılışı :
Patatesi havucu ve kabağı rendeleyip bir kaba koyalım. Daha sonra ıspanak ve maydanozu ince ince kıyıp ekleyelim. Yumurta, süt ve unu ekleyip tuz ve karabiberide ekleyip karıştıralım. Evet lşimdi tavaya zeytinyağını koyup kaşık yardımıyla suyunu sızdırıp tavaya atalım. İyice kızardıktan sonra (erken almayın çünkü sebzeler pişmeyebiliyor.) tabağa alaım.
Afiyet olsun...

4 yorum:

Disalce dedi ki...

canım bu sebzeli tarif çok hoş..ellerine sağlık....maalesef ömrümüz çocuklara bişeyleri sevdirmeye çalışmakla geçiyor:)

Rengarenk Hobiler dedi ki...

Evet canım sana bo konuda sonuna kadar katılıyorum. Ben 2.5 senedir hergün kahroldum yeiyor diye zaten bu yüzdende çok zayıf ama artık yoruldum ve bıraktım. Bakalım bundan sonra nasıl olacak çok merak ediyorum....

aymuca:) dedi ki...

Lezzetli gorunuyor..ellerine saglik.

Rengarenk Hobiler dedi ki...

teşekkür ederim aymuca.