8 Mayıs 2011

Anneler Gününüz Kutlu Olsun!


ANNE !

İlk başta bakınca dört harfli bir kelime gibi görünüyor. Oysaki içinde sakladığı mana o kadar derin ve o kadar içtenki. Anlayamdım biliyorum daha önce. Çok züdüm seni annem. Hepde başkaları için, hepde bir hiç uğrunaydı değil mi! Oysaki sen hiçbirşey söylemez gözlerimin içine bakıp da "anne olunca anlayacaksın" demiştin. Anladım anne, anlıyorum da!!!  
Kızımı içimde hissettiğim ilk gün, kucağıma alıp da kokusunu duyduğum gün, ilk gülüşüyle beni gözyaşlarına boğupda hem güldürüp, hem ağlattığı gün, ilk defa konuşup anne demese de ba ba diyerek bizi güldürdüğü gün, ilk adımlarını atıpda ağzını kocaman açıp bana koştuğu gün ve şu anda 2,5 yaşında kendine göre artık büyük bir kız olduğunu söylediği gün;
anladım anne!
anne olduğumu anladım....
-HAKLIYMIŞSIN-
(Her zaman ki gibi)

Seni çok ama çok seviyorum ve tabi babacığımı da.
Senin ve tüm annelerin

Anneler Gününüz Kutlu Olsun!!!

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Sizin de anneler gününüz kutlu olsun.. sevgiler.

NESLiiCE dedi ki...

sizinde Anneler gününüz kutlu olsun

Rengarenk Hobiler dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşlar. Çok tatlısınız...