5 Aralık 2010

Aykut Bebek İçin Yaptığım Ciciler




Bu cicileri görümcemin yeni doğacak bebeği için yaptım. Etamin işleme yatak örtüsü ve alt açma takımı. Yastığı ise eltim işlemişti. Bebek yatak örtüsünün işleme kısmını etamin kumaşı üzerine çalıştım. Kenar çerçevesini de beyaz pike ile yaptım. Daha sonra işleme kısmı boş boş görününce oraya da hazır süslerden diktim. Böyle daha şeker olmuş değil mi. İnşallah sağlıklı sıhhatli doğar da bu cicileri de güle güle kullanır.  
Eğer siz de bu yatak örtüsü ve yastıktan istiyorsanız
 pasajıma buyrun:)))

8 yorum:

CaNaN dedi ki...

çok ciciş olmuşlar iyi günlerde kullanılmasını dilerim. sevgiler..

All So Cute dedi ki...

ayyyy cici otesi olmus :) cok guzeeeel :)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel .. Winnie the pooh benim en sevdiğim çizgi film...sevdiğim çizgi film kahramanları ne çok yakışmış bu tarz çalışmalara..iyi günlerde kullansın aykut bebek.

bebegimincicileri.blogspot.com

selmaninsepeti dedi ki...

hepinize çok teşekkürler arkadaşlar. Ben de severek ve isteyerek yaptım zaten. İşin içinde sevgi de olunca pek de zoruma gitmedi. İnşallah sağlıkla doğar da bunları kullanmak da nasip olur. Hepinize teşekkürler...

aksungur46 dedi ki...

sitenizi gezdim.ne güzellikler yapmışsınız ellerinize sağlık.bende çok güzel kanaviçe modelleri var blogumda ilerde yayınlıyacağım.sevgiler ve sağlıklı günler

selmaninsepeti dedi ki...

teşekkürler aksungur
bu çalışmalarda çok güzel işler çıkıyor ortaya. Ben de yapmayı çok seviyorum. Sendeki modelleride merak ediyorum. İzleyeceğim...

kufiza dedi ki...

Yaptıklarınızın hepsi çok güzel ama yatak örtüsüne bayıldım. Emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın.

selmaninsepeti dedi ki...

çok teşekkkür ederim. Çok emek ettim ama değdi. Bepenmenize çok sevindim. Sevgiyle kalın