22 Nisan 2010

Mutfağım için Poşetlik ve Tutacak Yaptım!



Evdeki kalan ipleri değerlendirmek için yaptığım poşetlik ve tutacak.
Poşetliği ikili trabzan yöntemiyle yaptım. En başında ve en sonunda sık iğne yaptım ki ağız kısımları yani giriş çıkış kısımları dar olsun diye. Daha sonra üzerine renkli çiçeklerden süsledin ve keçeden yaprak yapıp diktim. Bu şekilde daha bir canlı canlı oldu sanki... 
Tutacak ise hanım dilendi bey beğendi motifiyle yapıldı. Onu da ebrulikedi arkadaşımızın o harika anlatımıyla yapmaya çalıştım. Bu motif gerçekten çok güzel duruyor. Bunlara bir de eğer yapabilirsem mutfak önlüğü ile takım yapmak istiyorum ama bakalım. Kısmettt...
Hanım dilendi bey beğendi motifi için en güzel anlatım burada arkadaşlar. Aşağıdaki adrese tıklayın.

2 yorum:

yaseminkale dedi ki...

güzel günlerde kullanın:)))

selmaninsepeti dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Elimden geldiği kadar yapmaya çalışıyorum işte...