15 Aralık 2010

Kartopu Dergisinden Modeller






Merhabalar sevgili blog dostlarım;
    Şükürler olsun rabbime zorlu geçen 2 haftadan sonra kendimi ancak toparlayabildim. Gerçekten çok ağır bir grip geçirirken üstüne bir de sağ omzum ve boynum tutuldu. Sevgili annem ve eşim sayesinde çok şükür hepsini atlattım. Boynum tam anlamıyla iyileşmese de hastalığım kızıma geçmeden bitti çok şükür. Kendimden çok onu düşünüyordum, ya bulaştırırsam diye. Rabbim korudu maşallah.
    Neyse uzak kaldığım bu dönemde yatağımda da boş durmadım tabi. Bir süveter başladım kızıma bitirince paylaşacağım. Eminim renklerine bayılacaksınız. Ayrıca kızımın pembe elbisesi de sonunda bitti. Son rötuşlarını da yapınca hemen yayınlayacağım. Şimdilik benden bu kadar. Haa bu arada çok güzel hediyeleşme etkinliklerine katıldım. Sizde isterseniz diye linklerini yayınlıyorum
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: