25 Aralık 2010

Çocuklara Oyuncak Kalıpları (Netten)






Bugünlerde keyifsizim biraz. Çünkü apartman yöneticimiz doğalgaz paralarıyla kaçtığı için doğalgazımız yanmıyor. Ve bu soğukta ufoyla ısınmaya çalışıyoruz. Biliyormusunuz bir türlü anlayamıyorum. İnsan kendinin olmayan bir parayı daha doğrusu emaneti nasıl da kendinin gibi harcayıp, üstüne üstlük bir de hava atar. Üstelik bu kişi benim karşı komşumdu. Eşimin üzülmesinemi yanayım, verdiğimiz onca parayamı yanayım, soğuktan donmamıza mı yanayım. Niye şerefli ve dürüst yaşamak dururken diğerini tercih ederler. hiçbir zaman anlayamadım, anlayamayacağımda galiba.
Neyse sıkıntıdan bloglarda gezerken çocujklar için harika kalıplar buldum ve hemen paylaşmak istedim. Daha öncekileri görmek için bu yazıma ve bu yazıma bakabilirsiniz. Gerçekten hepsine bayıldım ama bunları yayınlayabildim. Daha fazlasını görmek istiyorsanız işte adres

Hiç yorum yok: